فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

معرفی رشته معماری

1
توضیحات

در این ویدئو درباره رشته معماری و آینده شغلی این رشته به صورت کامل بحث خواهد شد.

معرفی رشته معماری
برای مشاهده کلیک کنید
37 دقیقه
جزئیات
نظرات کاربران

معرفی رشته معماری

یکی از رشته های جذاب دیگر مهندسی معماری است که امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیار از افراد در این رشته در حال تحصیل هستند. این رشته مانند سایر رشته های هنرستان شامل کارهای عملی و تئوری در کنار یکدیگر است و همین موضوع رشته های هنرستان را جذاب می کند. در این رشته هم باید به بحث زیبایی شناسی اهمیت داد و هم به مسائل فنی کار. در واقع رشته معماری ترکیبی از فن و هنر است.

معرفی رشته معماری

این رشته برای کسانی که ذوق هنری دارند و به کارهای دارای خلاقیت بالا و همچنین به کارهای ساخت و ساز و ساختمان نیز علاقه مند باشند. برای ساخت هر ساختمان، برج و سازه های مختلف به مهندس معمار نیاز است در واقع نقشه هایی که یک معمار برای کار آماده می کند باید خیلی زود آماده شود زیرا این نقشه ها شامل تمامی بخش های یک ساختمان است که شامل : اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق هال، اتاق نشیمن و سایز قسمت های ساختمان می شود.

فعالت هایی که فارغ التحصیلان این رشته انجام می دهند

فارغ التحصیلان رشته معماری پس از اتمام دوران تحصیل خود می توانند به فعالیت هایی مانند : طراحی بناهای مختلف ، طراحی پارک ها و میادنی شهری، کارهای انجام دکوراسیون داخلی، سرپرستی مؤسسات پیمانکاری، احداث کردن ساختمان در ابعاد مختلف بپردازند.

رشته معماری

آینده شغلی رشته معماری

بازار کار رشته معماری بسیار گسترده و متنوع است و معمولا فارغ التحصیلان این رشته بدون شغل نخواهند ماند. هنرجویان این رشته پس از اتمام تحصیلات خود می توانند در زمینه ساخت و ساز (ساختمان، برج، سازه های مختلف)، کار در دفاتر فنی و مهندسی، استخدام در ادارت و موسسات دولتی و خصوصی، طراحی داخلی و … فعالیت کنند همچنین در صورتی که از تجربه و دانش کافی برخوردار باشند می توانند به صورت مستقل برای خود دفتر مهندسی تأسیس کرده و به فعالیت مشغول شوند. 

معرفی رشته معماری
معرفی کتاب

در این قسمت می خواهیم چند منبع بسیار مناسب و کاربردی برای شما هنرجویان عزیز این رشته معرفی کنیم. با استفاده از این منابع کامل و جامع به راحتی می توانید از پس دروس عمومی و تخصصی این رشته بر بیایید. این منابع شامل کتاب های سوالات چهارگزینه ای عمومی و پایه می باشد که شامل تست های تألیفی سوالات کنکور سال های گذشته می باشد. همچنین برای مسلط شدن کامل به دروس عمومی و پایه می توانید از کتاب نکته به نکته دروس عمومی و پایه استفاده کنید که به صورت طبقه بندی شده به توضیح دروس می پردازد و با استفاده از این کتاب شما به راحتی می توانید تسلط کافی روی دروس عمومی و پایه خود پیدا کنید. همچنین در کنار کتاب های مجموعه می توانید از فیلم آموزشی عمومی و پایه نیز استفاده کنید که به توضیح تمامی دروس عمومی و پایه در آن پرداخته می شود و سپس به حل تست های مربوط به آن مبحث می پردازد.

کتاب تست عمومی و پایه
نکته عمومی و پایه
کتاب تست معماری
نکته معماری
پک کامل فیلم آموزشی عمومی و پایه

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، از همراهی شما سپاسگزاریم.

برچسب ها

    روزبه یگانه روزبه یگانه پشتیبان فنی سایت
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها