فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

آزمون آنلاین رایگان فنی و حرفه ای

در این قسمت در رابطه با آزمون های بحث شده است که هم به صورت رایگان و هم به صورت آنلاین برگزار میشود و مختص دانش آموزان عزیز فنی و حرفه ای میباشد . امیدواریم این آزمون ها در راستای پیشرفت شما عزیزان باشد . انتشارات چهارخونه با بیش از 18 سال تجربه در شاخه ی فنی و حرفه ای به صورت تخصصی فعالیت دارد و سعی دارد تا  هنرستانی ها را در مسیر دانشگاه کمک کند تا به راحتی وارد دانشگاه شوند . 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش فقط 9 رشته ( الکتروتکنیک ، معماری ، مکانیک خودرو ، گرافیک ، تاسیسات ، صنایع غذایی ، تربیت بدنی ، شبکه و نرم افزار ، حسابداری ) هستند که برای آنها کنکور برگزار میشود که در حال حاظر در این سایت فقط برای رشته های حسابداری ، شبکه و نرم افزار ، معماری ، گرافیک ، مکانیک خودرو ، الکتروتکنیک آزمون آنلاین موجود میباشد . البته رشته های دیگر متوانند در آزمون های عمومی پایه شرکت کنند .

نکاتی در رابطه با آزمون های آنلاین رایگان فنی و حرفه ای

غالباً آزمون های آنلاین برای تمرین و آشنائیت دانش آموزان با سوالات و مسائلی مشابه و یا حتی نمونه های از آزمون های سال های قبل میباشد که کمک میکند تا داوطلبان به راحتی و با آرامش خاطر در کنکور سراسری شرکت کنند . آزمون های طراحی شده در انتشارات چهارخونه به صورت استاندارد و جامع به صورت رایگان در اختیار داوطلبان عزیز قرار گرفته است . این آزمون ها مطابق با سوالات کنکور سال های قبل میباشد .لطفا قبل از حل این آزمون ها حتما کتاب های درسی خود را مطالعه کرده و سپس به سراغ حل این آزمون بروید .

راهنمای استفاده از آزمون آنلاین رایگان فنی و حرفه ای

برای استفاده از آزمون های آنلاین رایگان فنی و حرفه ای ابتدا باید سایت انتشارات چهار خونه را در اینترنت جستجو کنید سپس در صفحه ی اصلی سایت در قسمت آزمون آنلاین ورود کنید در این قسمت تمامی آزمون های مربوط به هر رشته وجود دارد که شما میتوانید از این آزمون ها برای تمرین تست زنی خود استفاده کنید . 

این آزمون ها شامل آزمون های جامع ، تخصصی و عمومی میباشد . آزمون های جامع به این معنی میباشد که سوالات عمومی و تخصصی در این آزمون های آنلاین وجود دارد و آزمون های عمومی به این صورت میباشد که فقط سوالات دروس عمومی در این آزمون وجود دارد که تمامی داوطلبان از این آزمون میتوانند استفاده کنند .

آزمون های تخصصی به صورت مرتبط با آن رشته طراحی شده است که بنا به رشته ی تخصصی خود در آزمون مرتبط با رشته ی خود شرکت کنید . پس از انتخاب عنوان و نوع (تخصصی،جامع،عمومی) آزمون خود میتوانید به صورت رایگان آزمون را حل کنید و حتی پس از اتمام آزمون حل سوالات را به صورت تشریحی و پاسخ صحیح را مشاهده کنید .

برای استفاده از آزمون ابتدا باید به مدت زمان آزمون دقت کنید و طبق آن مدت زمان آزمون را حل کنید . حل آزمون به این ترتیب است که سوال را میخوانید و با معلومات خود گزینه ی صحیح را انتخاب میکنید . بعد از حل تمامی سوالات شما میتوانید گزینه ی " اتمام و محاسبه نتیجه " را انتخاب کنید و بعد از انتخاب این گزینه سیستم از شما سوالی را میپرسد که آیا شما کارنامه میخواهید یا خیر که بنابر نیاز شما میتوانید گزینه ی  " بله " را انتخاب کنید .

بعد از انتخاب کردن گزینه ی "بله" در قسمت پایین اعمال گزینه و پاسخنامه برای شما صفحه ای باز میشود که تراز و شاخص یا رتبه ی شما را در تعداد شرکت کننده های این آزمون نشان میدهد . همینطور میتوانید رتبه و تراز خود را در هر درس ببینید . بعد از اتمام آزمون شما میتوانید پاسخنامه ی این آزمون را ببینید .

لینک آزمون آنلاین
مشاهده ی سوال و مدت زمان
انتخاب گزینه ی محاسبه ی نتیجه
مشاهده ی رتبه
مشاهده ی پاسخنامه تشریحی
لینک سایت
لینک برگه ی آزمون آنلاین
اعمال گزینه ی صحیح
مشاهده ی کارنامه
مشاهده ی پاسخ نامه
نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها