فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

کتاب های مکانیک خودرو

رشته مکانیک خودرو شامل کتاب های راهنمای گام به گام دروس عمومی، کتاب مجموعه سوالات چهار گزینه ای مکانیک خودرو و آموزش نکته به نکته دروس مکانیک خودرو است.

کتاب مجموعه سوالات چهارگزینه ای شایستگی غیر فنی

شایستگی های غیر فنی

کتاب چهار گزینه ای شایستگی های غیر فنی شامل این درس ها می باشد : کاربرد فناوری های نوین، الزامات محیط کار، کارگاه نوآوری و کارآفرینی، اخلاقحرفه ای، مدیریت تولید است. مجموعه سوالات چهار گزینه ای شایستگی های غیرفنی بر اساس سرفصل کتاب های درسی، طبقه بندی شده و می تواند بهترین مرجع برای داوطلبان هنرستانی باشد. این کتاب کاملا به روز بوده و بر اساس کتاب های درسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم گردآوری شده است، به گونه ای که می توان مطالعه این کتاب را از ابتدای سال تحصیلی دهم آغاز نمود. طبقه بندی موضوعی سوالات باعث می شود که داوطلب بتواند پس از مطالعه هر فصل نقاط ضعف و قوت خود را در آن موضوع تشخیص داده و تا حدی با سلیقه طراحان کنکور در رابطه با آن مبحث آشنا شود.

 کتاب آموزش جامع ریاضی 3

ریاضی 3

کتاب آموزش جامع ریاضی 3 در رشته مکانیک خودرو شامل این پودمان ها است : مقایسه حدهای یک طرفه و دو طرفه، درک مفهوم حد، کاربرد برخی تابع ها در زندگی روزمره، درک مفهوم مشتق، محاسبات مشتق و کاربردها. کتاب آموزش جامع ریاضی 3 شامل درسنامه کامل و جامع به همراه مثال و همچنین سوالات کنکور سراسری، آزاد المپیاد و سوالات تالیفی منطبق با سرفصل های کتاب درسی است و طبقه بندی سوالات بر اساس آخرین تغییرات کتاب های درسی انجام گرفته است.

 کتاب راهنمای گام به گام دروس عمومی پایه دوازدهم

گام به گام

کتاب راهنمای گام به گام دروس عمومی پایه دوازدهم شامل این دروس است : ریاضی 3، فارسی و نگارش 3، دین و زندگی 3، عربی زبان قرآن3، هویت اجتماعی، سلامت و بهداشت. کتاب راهنمای گام به گام دروس عمومی پایه دوازدهم از جمله کتاب های مورد توجه دانش آموزان می باشد. در این کتاب ها معمولا مختصر توضیحاتی در مورد مطالب درسی، پاسخ کلیه تمرین ها و سوال های درون درس وجود دارد.

 کتاب مجموعه سوالات چهار گزینه ای عمومی و پایه

کتاب عمومی پایه

کتاب تست چهارگزینه ای عمومی پایه شامل دروس چهار گزینه ای تالیفی و کنکور سال های گذشته کاردانی پیوسته است که بر اساس سرفصل های کتاب های درسی طبقه بندی شده و می تواند بهترین مرجع داوطلبان هنرستانی باشد که شامل دروس :ریاضیات 1 و 2، فیزیک، شیمی، فارسی و نگارش 3، عربی 3، تعلیمات دینی 3، زبان انگلیسی 1 و 2، الزامات محیط کار، کاربرد فناوری های نوین، کارگاه نوآوری و کارآفرینی، اخلاق حرفه ای و مدیریت تولید است. برای دیدن 10 صفحه اول کتاب به صورت ریگان روی تصویر جلد کتاب کلیک کنید.

کتاب مجموعه سوالات چهار گزینه ای مکانیک خودرو
مکانیک خودرو

کتاب مجموعه سوالات چهار گزینه ای مکانیک خودرو شامل این فصل های می باشد: ریاضی 3، دانش فنی پایه مکانیک خودرو، نقشه کشی فنی رایانه ای، تعمیرات سیستم تعلیق، فرمان و ترمز خودرو، تعمیر جعبه دنده و دیفرانسیل، تعمیرات سیستم های برقی خودرو، تعمیرات سیستم های سوخت و جرقه، دانش فنی تخصصی.کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده کنکور خودرو شامل مجموعه تست های دانشگاه سراسری و آزاد طبقه بندی شده منطبق با سرفصل کتاب درسی همراه با جواب تشریحی می باشد.

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها