فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

اطلاعیه برگزاری کنکور هنرستان 98

اکثر دانش آموزانی که در حال تحصیل در پایه دوازدهم هستند با این سوالات روبه رو می شوند که پس از اخذ مدرک دیپلم چگونه باید وارد دانشگاه شوند؟ در صورتی که برای پذیرش این داوطلبان در دانشگاه ها آزمونی برگزار شود، داوطلبان حق دارند تا از زمان برگزاری آزمون باخبر باشند تا بتوانند برنامه ریزی کنکور خود را انجام دهند و با قدرت در آزمون حاضر شوند دراین مطلب قصد داریم به طور کامل به این مسائل بپردازیم.

زمان برگزاری کنکور هنرستان 98

زمان برگزاری کنکور هنرستان 98 برای رشته های دارای آزمون در تاریخ 11 مرداد ماه می باشد.

رشته های دارای آزمون در کنکور هنرستان سال 98

برخی از رشته های هنرستان بسیار پرمتقاضی می باشند و به همین دلیل هر ساله عده زیادی از داوطلبان در این رشته ها خواستار ورود به دانشگاه ها هستند. برخلاف سال 97 که پذیرش در دانشگاه ها برای کلیه رشته های فنی حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گرفت. در سال 98 برای رشته هایی که متقاضی کمتری دارند بدون آزمون و برای رشته هایی که متقاضی بیشتری دارند با آزمون برگزار می شود. رشته هایی که در کنکور 11 مرداد 98 دارای آزمون می باشند به این شرح است: رشته الکتروتکنیک، تأسیسات مکانیکی، تربیت بدنی، حسابداری، شبکه و نرم افزار، صنایع غذایی، گرافیک، مکانیک خودرو و نقشه کشی معماری می باشد.

اعلام نتایج کنکور هنرستان 98

دهه آخر شهریور زمان اعلام نتایج می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کارنامه خود را دریافت کنند. برای دریافت کارنامه می توانید از دو روش اقدام فرمایید.

دریافت کارنامه از طریق شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

اگر این روش را انتخای کرده اید، شما به شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نیاز دارید. این دو کد در رسید ثبت نام شما ذکر شده است.

دریافت کارنامه از طریق شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه ای

اگر این روش را انتخاب کرده اید شما به اطلاعات شخصی خود نیاز دارید که شامل کد ملی، سال تولد و شماره پرونده می باشد.

ضرایب و منابع کنکور فنی حرفه ای 

برای مطالعه منابع و ضرایب دروس آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1398 به این بخش مراجعه بفرمایید.

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها