فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان
کتاب عمومی استخدامی-درس زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی

درس زبان انگلیسی عمومی در کنار درس زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش یکی از هفت درس عمومی در آزمون‌های استخدامی فراگیر است که در کتاب "مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده دروس عمومی استخدامی" ارائه شده است. درس زبان انگلیسی عمومی خود شامل بر سه مبحث است:

1- سوالات گرامر

2- سوالات لغت محور

3- سوالات درک مطلب

در کتاب "مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده دروس عمومی استخدامی" به هر یک از این مباحث یک فصل اختصاص داده شده و سوالات ادوار گذشتۀ آزمون استخدامی به همراه پاسخ تشریحی آنها در انتهای فصول ارائه شده‌اند. علاوه بر آنها سوالات تألیفی با استاندارد مشابه نیز در هر فصلی با پاسخ تشریحی قرار گرفته‌اند.

متقاضیان آزمون‌های استخدامی با استفاده از این کتاب عمومی استخدامی می‌توانند نمونه سوالات ادوار گذشته را مشاهده و برای تمرین و مرور آنها را حل کنند. پاسخ‌های تشریحی در انتهای فصل نیز برای کنترل و مرور راه‌حل کمک بسیار مفیدی هستند.

در کتاب عمومی استخدامی درس زبان انگلیسی عمومی شامل بر 216 تست است که با مجموعه پاسخ‌های تشریح 39 صفحه را به خود اختصاص داده‌اند.

به عنوان نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی فراگیر سال 1399 را بررسی می‌کنیم و می‌بینیم که از هر کدام از مباحثی که در بالا گفتیم چند سوال در این آزمون مطرح شده است:

1- دستور زبان: پنج سوال

2- واژگان: پنج سوال

3- درک مطلب: پنج سوال

به این ترتیب مشاهده می‌کنید که سوالات عمومی آزمون استخدامی در درس زبان انگلیسی عمومی دقیقاً به طور مساوی بین سه مبحث توزیع شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درس زبان انگلیسی عمومی و ویژگی‌های این مبحث در کتاب نکته به نکته دروس عمومی آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید.

تمامی این مباحث همگی در کتاب آموزش نکته به نکته دروس عمومی آزمون استخدامی به صورت نکته به نکته و تشریحی وجود دارد که شما داوطلب گرامی از طریق لینک زیر (بر روی تصویر کلیک کنید) این کتاب را تهیه فرمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر از مباحث دروس عمومی آزمون استخدامی میتوایند به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها