فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول نقشه کشی معماری دوازدهم

در ابتدا باید گفت که دروس تخصصی سال دوازدهم این رشته نسبت به دروس سال قبل، از نظر حجم مطالب هم بیشتر و هم مشکلتر و تخصصی تر شده و نیاز دارد که دانش آموزان این پایه وقت و زمان بیشتری برای مطالعه اختصاص دهند. همچنین به دلیل اینکه سال بعد باید در کنکور شرکت کنند، برای آشنایی شما دانش آموزان عزیز با آزمون کنکور و نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور نقشه کشی معماری به نکات زیر اشاره می کنیم:

پرسش های متداول نقشه کشی معماری دوازدهم
پرسش های متداول نقشه کشی معماری دوازدهم

1- با توجه به اینکه تعداد سؤالات مطرح شده از دروس تخصصی منابع کنکور نقشه کشی معماری در هر درس متفاوت است، در نتیجه شیوه مطالعه و مرور متفاوتی را می طلبند. هر چند از نظر ضریب یکسان می باشند.

 

2- برای مطالعه منابع کنکور نمی توان تنها به کتاب های درسیاکتفا کرد، زیرا سالانه رقابت در عرصه کنکور بیشتر می شود و برای پیروز شدن در این میدان رقابت،باید از کتاب های کمک آموزشی مفید بهره گرفت.

 

3- برای موفقیت بیشتر در این آزمون، علاوه بر مطالعه دروس باید زمانی را برای حل تست کنکور سالهای قبل بگذارید تا هم با نحوه تست زنی و هم با قسمت هایی که مورد علاقه طراحان سوال می باشد، آشنا شوید.

 

 

برخی از سوالات متداول بچه ها:

برای چه درس هایی باید کتاب تست تهیه کنیم؟

پیشنهاد ما به داوطلبان عزیز کنکوری این است که برای تمام درس هایی که جزو منابع کنکور می باشند، کتاب تست تهیه نمایند. که البته بهتر است از تست های کنکورهای سالهای قبل استفاده کنید تا تست تألیفی. ولی از زمان زودتری برای درس های تخصصی خود کتاب تست تهیه کنید زیرا باعث می شود شما با نوع و شکل سوالات آشنا شوید و هنگام مطالعه به شما کمک می کند که مطالب مهم را به راحتی تشخیص دهید.

دروس عمومی کنکور فنی حرفه ای معماری کدامند و ضریب های آنها، چند می باشد؟

شامل دروس زبان و ادبیات فارسی1و2، عربی1و2، دین و زندگی1و2و3، زبان انگلیسی1و2، ریاضیات1و2، فیزیک1 و شیمی1 می باشند که به ترتیب دارای ضرایب 2 و 1 و 1.5 و 1 و 4 و 2 و 2 می باشند.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها