فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول مکانیک خودرو دوازدهم

در این پایه شما دانش آموزان اگر مشکل یا سوالی در رشته تون احساس می کنید باید در درس کارآموزی، آنها را برطرف کنید و مهارتتون را در این زمینه بالا ببرید چون در آخرین پایه هنرستان هستید و باید در این مقطع تمام تلاشتون رو بکنید. در زیر به موارد و نکاتی که به درد رشته تون میخوره اشاره میکنیم:

پرسش های متداول مکانیک خودرو دوازدهم
پرسش های متداول مکانیک خودرو دوازدهم

 1- آینده شغلی این رشته بسیار گسترده است و شما اگر مهارت و تجربه لازم را داشته باشید می توانید با خیال راحت مشغول به کار شوید به علاوه اینکه امروزه سرعت تولید خودرو در کشور رو به افزایش می باشد. 

 

 

2- با توجه به تکنولوژی و تکنیک های تعمیراتی که در طول زمان تغییر می کند و به روز می شوند، نیاز است که یک تعمیرکار یا تکنسین مکانیکی با رفتن به دوره های آموزشی یا مطالعه کتاب های راهنمای تعمیر خودرو که جدید منتشر می شوند خود را به روز کند.

 

 

3- دروس تخصصی که در پایه دوازدهم رشته مکانیک خودرو می گذرانید شامل: تعمیرات سیستم سوخت و جرقه، تعمیرات سیستم های برقی خودرو، دانش فنی تخصصی و کارآموزی می باشد.

برخی از سوالات متداول بچه ها:

آیا با داشتن دیپلم این رشته می توان مشغول به کار شد؟

بله شما بعد از گذراندن دوره هنرستان با داشتن مدرک دیپلم می توانید با سطح مقدماتی در این رشته مشغول به کار شوید و اگر خواستید و علاقه داشتید می توانید بعدا وارد مقطع کاردانی شوید و مهارت خودتون را بالا ببرید.

دروس عمومی که برای کنکور نیاز است بخوانیم کدامند و ضرایب آنها به چه نحوی می باشد؟

زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف، زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و شیمی می باشد که ضرایب آنها به ترتیب 2، 1، 1.5، 1، 4، 2، 2 می باشد.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها