فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول حسابداری دوازدهم

در این پایه شما دانش آموزان اگر مشکل یا سوالی در رشته تون احساس می کنید باید در درس کارآموزی، آنها را برطرف کنید و مهارتتون را در این زمینه بالا ببرید چون در آخرین پایه هنرستان هستید و باید در این مقطع تمام تلاشتون رو بکنید. در زیر به موارد و نکاتی که به درد رشته تون میخوره اشاره میکنیم:

پرسش های متداول حسابداری دوازدهم
پرسش های متداول حسابداری دوازدهم

 1- بازار کار رشته حسابداری شامل مدیر مالی، معاون مالی، رئیس حسابداری شرکت، کارشناس حسابداری، حسابدار صنعتی، حسابدار مالی، حسابرس و کمک حسابدار و سر ممیز مالی می باشد. و بسته به تجربه و سابقه کاری، می توانید مشغول به کار شوید.

 

 

2- فرصت های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و با وجود فارغ التحصیلان زیاد این رشته، کمبود کار احساس نمی شود. و هر موسسه و یا شرکتی که در آن گردش مالی وجود داشته باشد، نیاز به حسابدار احساس می شود.

 

 

3- در سال دوازدهم حسابداری حسابداری بهای تمام شده و مالیاتی، حسابداری تهیه و تنظیم صورت های مالی و دانش فنی تخصصی را به طور کامل فرا می گیرید که از دروس بسیار مهم این گرایش می باشد.

برخی از سوالات متداول بچه ها:

دروس عمومی که برای کنکور نیاز است بخوانیم کدامند و ضرایب آنها به چه نحوی می باشد؟

زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف، زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و شیمی می باشد که ضرایب آنها به ترتیب 2، 1، 1.5، 1، 4، 2، 2 می باشد.

کارهایی که یک کمک حسابدار باید در سر کار انجام دهد چه کارهایی است؟

امور مربوط به صورتحساب بانکی ،خرید و فروش کالا ،تنظیم کاردکس کالا ،تهیه و تنظیم فهرست کارکرد پرسنل، حقوق و دستمزد و بیمه و مالیات حقوق از جمله وظایف یک کمک حسابدار می باشد.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها