فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول تربیت بدنی یازدهم

ما در ابتدا به یه سری نکات که برای موفقیت در این رشته نیاز دارید اشاره میکنیم و شما هم اگر سوال یا مشکلی در زمینه درسی دارید در پایین همین برگه از ما بپرسید:

پرسش های متداول تربیت بدنی یازدهم
پرسش های متداول تربیت بدنی یازدهم

 1- باید سعی کنید که در ارتباط برقرار کردن مشکلی نداشته باشید زیرا اگر در حین انجام کارهای تیمی با سایر اعضا همکاری خوبی داشته باشید و ارتباط موثری برقرار کنید، به سرعت محبوب می شوید و محبوب هم تیمی هایتان می شوید و این خیلی به شما در پیشرفت کردن در درس و کارهیتان، کمک می کند.

 

 

2- باید به روز باشید. در جامعه امروز با پیشرفت هایی که به سرعت در حال اتفاق است، به روز بودن و دانستن اطلاعات جدید ورزشی و همینطور عمل به آن می تونه در موفقیت شما خیلی نقش داشته باشد.

 

 

3- دروس تخصصی که در پایه یازدهم رشته تربیت بدنی می گذرانید شامل: کارگاه نوآوری و کارآفرینی، توسعه مهارت های حرکتی با توپ، توسعه مهارت های رزمی-هدفی، طراحی و زبان بصری می باشد و در کنار آن باید درس انتخابی 2 واحدی بین دو درس کاربرد فناوری های نوین و مدیریت تولید انتخاب نمایند و آن رابگذرانند.

برخی از سوالات متداول بچه ها:

بازار کار و آینده شغلی آن چگونه می باشد؟

با فارغ التحصیل شدن در این رشته می توانید در قسمت های مختلف براساس علاقه و مهارتی که به دست آورده اید مشغول به کار شوید. مانند: داوری مسابقات ورزشی، مربیگری و کمک مربی در رشته های مختلف، معلم ورزش مدارس، سرپرستی اماکن ورزشی و ... .

چه رشته ورزشی از نظر بازار کار بهتر است؟

تنوع رشته های ورزشی بسیار بالا است و نمیتوان گفت که کدوم بهتر است از بقیه! شما برای موفق شدن در آینده و پیشرفت در کارتون لازم است که با توجه به علاقه و مهارت هایی که کسب کرده اید رشته ورزشی خود را انتخاب کنید.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها