فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول الکترونیک دوازدهم

در این پایه به دلیل اینکه شما باید کم کم خودتون رو برای آزمون کنکور فنی و حرفه ای آماده کنید، نیاز دارید که با منابع و سوالات کنکور آشنا شوید و طریقه درس خوندن و برنامه ریزی کردن برای آن را فرابگیرید. در اینجا ما به یه سری نکات اشاره می کنیم و سپس اگر شما سوال یا مشکل درسی داشتید با ما در میان بگذارید:

پرسش های متداول الکترونیک دوازدهم
پرسش های متداول الکترونیک دوازدهم

 1- سال دوازدهم در این رشته دروس الکترونیک عمومی، مدارهای الکتریکی، مبانی مخابرات و رادیو و همچنین درس ریاضی 3 به صورت نهایی برگزار می شود و دانش آموزان برای موفقیت در امتحانات لازم است که از کتاب های مجموعه سوالات امتحانات نهایی استفاده کنند.

 

 

2- در این مقطع شما در کارگاه هایی مانند آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو و کارگاه الکترونیک عمومی شرکت می کنید که شرایطی را برای شما به وجود می آورند که به صورت عملی و کاربردی دروسی را که تئوری فرا گرفته اید، یاد بگیرید. و همچنین این دو کارگاه از مباحث مهم و اصلی این رشته می باشند.

 

 

3- در این پایه شما دروس تخصصی مثل نصب و تنظیم تابلوهای برق فشار ضعیف، طراحی و اجرای رله های قابل برنامه ریزی و دانش فنی تخصصی را آموزش می بینید که از دروس اصلی و مهم این رشته محسوب می شوند.

برخی از سوالات متداول بچه ها:

دروس عمومی و پایه ایی که در کنکور رشته الکترونیک می آیند، کدامند؟

دروس پایه عبارتند از ریاضیات 1 و 2، فیزیک 1، شیمی 1 و دروس عمومی هم شامل زبان و ادبیات فارسی، عربی، فرهنگ و معارف اسلامی، زبان انگلیسی می باشد.

دروس تخصصی که در کنکور از آنها سوال می آید، چه درس هایی هستند؟

ریاضی3، مبانی برق و مدارهای الکتریکی-الکترونیک عمومی1و2،مبانی دیجیتال،مبانی مخابرات و رادیو، تکنولوژی کارگاه الکترونیک که شامل کارگاه و آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو، کارگاه الکترونیک مقدماتی و کارگاه الکترونیک عمومی می باشد.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها