فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

نتایج آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه غیر دولتی در کشور ما است. همه ساله افراد زیادی در سمت های مختلف وارد این سازمان می شوند و مشغول به کار می شوند. این سازمان نیروی خود را در دو بخش درمانی و بیمه ای به دو صورت جذب می کند. افراد جذب شده در این سازمان یا به صورت قراردادی یا به صورت پیمانی به فعالیت می پردازند. البته قبل از این باید از طریق آزمون، مصاحبه و گزینش مورد تأیید قرار بگیرند تا بتوانند در این سازمان مشغول به کار شوند.

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی همه سال برای تأمین و تکمیل کادر اداری و درمانی خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند که از این طریق نیروی های مجرب و متخصص را بتواند جذب کند. کسانی که علاقه مند به فعالیت در این سازمان هستند می توانند با اعلام تاریخ مشخص شده در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی شرکت کنند. مراحل ثبت نام را با دقت انجام دهند و در این آزمون ثبت نام کنند.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

آزمون سازمان تأمین اجتماعی توسط سازمان سنجش و زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود. در زمان اعلام ثبت نام تمامی جزئیات و موارد مهم برای ثبت نام ذکر می شود. متقاضیان و علاقه مندان به فعالیت در این سازمان از 13 مرداد سال جاری اقدام به نام نویسی می کنند و تا 26 مرداد ماه سال جاری نیز زمان دارند تا ثبت نام خود را انجام دهند. ولی داوطلبان عزیز باید سعی کنند هرچه سریعتر اقدام به ثبت نام کنند و کار خود را برای روز آخر نگذارند تا به دلیل حجم بالای متقاضیان با مشکل روبه رو شوند.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی 

علاقه مندان به شرکت در این آزمون باید توجه داشته باشند که برای ثبت نام در این آزمون باید تمامی قوانینی که برای ثبت نام ذکر شده است را رعایت کنند و شرایط لازم برای شرکت در آزمون را داشته باشند. برای شرکت در آزمون یک سری شرایط و قوانین عمومی وجود دارد و یک سری شرایط اختصاصی که تمامی داوطلبین باید به تمامی این موارد توجه کافی را داشته باشند. در ادامه به یک سری شرایط عمومی ثبت نام می پردازیم.

1- دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2 - اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

3 - اعتقاد و التزام عملی به نظام و قانون اساسی کشور

4 - دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم

5 - رعایت شرایط احراز تحصیلی ( تجانش رشته و مقطع تحصیلی ) برابر با شرایط هر رشته شغل

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی 

1 - شرط سنی و شرط معدل :

کاردانی : صرفا رشته متصدی پذیرش و اطلاعات / حداکثر سن 30 سال / حداقل معدل 14

کارشناسی : حداکثر سن 30 سال / حداقل معدل 15

کارشناسی : صرفا رشته های بهداشت و درمان / حداکثر سن 32 سال / حداقل معدل 15

کارشناسی ارشد : حداکثر سن 33 سال / حداقل معدل 14

کارشناسی ارشد : صرفا رشته های بهداشت و درمان / حداکثر سن 35 سال / حداقل معدل 14

دکتری ( phd ) : حداکثر سن 38 سال

دکتری ( پزشکان متخصص ) : حداکثر سن 40 سال

استخدام
مراحل ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

1 -تكميل فرم ثبت نام اينترنتی.
2 -فايل عكس اسكن شده. داوطلب ميبايست يك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زير، اسكن نموده و فايل آن را براي ارسـال از طريـق برنامـه ثبت نام اينترنتی آماده نمايد:
– عكس 4 3 كه در سال جاری گرفته شده باشد. (عكس تمام رخ)
– عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
– اندازه عكس اسكن شده بايد حداقل 300 200 پيكسل و حداكثر 400 300 باشد.
– تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
– حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلوبايت بيشتر باشد.
– حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
– حتي الامكان عكس رنگی و دارای زمينه سفيد باشد.
تبصره 1 :اسكن عكس از روی كارتهای شناسایی (كارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نميباشد و داوطلبـان لازم اسـت از اصل عكس و مطابق با توضيحات فوق، اقدام به اسكن نمايند
تبصره 2 :عكس خواهران بايد با حجاب و صورت آنان كامل مشخص باشد.
تبصره 3 :درصورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وی سلب ميگردد.
يادآوري مهم: با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عكـس داوطلبـان، كـه ايـن موضوع اكثراً براي داوطلبانی كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجـام ميشـود رخ داده اسـت. تاكيـد ميگـردد كـه عـلاوه بـر كنتـرل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگری بـه جـای عكـس شـما الصـاق نگردد. بديهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقـررات بـا وی رفتـار خواهد شد.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم که تا پایان آبان، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این سازمان را اعلام کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عباس اکبریان مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با بخش “پیگیری” شبکه خبر درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی که شهریورماه برگزار شده ولی هنوز نتایج آن اعلام نشده است، گفت: آزمون استخدامی سالیانه تامین اجتماعی، 21 شهریور امسال برگزار شد که با توجه به اینکه دو ماه از برگزاری این آزمون گذشته، لذا از نظر ما هنوز فاصله و تاخیر زیادی از زمان برگزاری با اعلام نتایج ایجاد نشده است .
وی افزود: امسال برای اولین بار، تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون بسیار بالا رفته و سه برابر سنوات گذشته بود.
اکبریان ادامه داد: از طرفی هم فرایند جذب در سازمان تامین اجتماعی و وزارتخانه های کشور تابع فرایند آزمون کتبی و مصاحبه است؛ شرایط خاص حاکم بر کشور و شیوع ویروس کووید 19 فرصت برگزاری مصاحبه حضوری را از ما سلب کرده و برای اینکه شرایط عادلانه برقرار شود، برگزاری مصاحبه های غیرحضوری نیازمند برنامه بسیار دقیق است. ما به محض اینکه نتایج را اعلام کردیم باید وارد فرایند مصاحبه شویم لذا اینکه به نظر می رسد در اعلام اسامی تاخیر ایجاد شده، علت عمده اش برنامه ریزی برای رقابت عادلانه همکاران در مصاحبه غیر حضوری است که در اولین فرصت برگزار و اسامی اعلام خواهد شد.
مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در عین حال تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که تا پایان آبان اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آزمون امسال چه تعداد شرکت کننده داشت و چند نفر از آنان پذیرفته خواهند شد، گفت: به طور متوسط هر سال حدود 30 هزار نفر در این آزمون شرکت می کردند اما امسال ما بیش از 86 هزار نفر شرکت کننده در آزمون داشتیم که قرار شده اسامی 12 هزار نفر را اعلام کنیم که حدود 4 هزار نفر از این تعداد پس از مصاحبه غیرحضوری برای فعالیت در سازمان انتخاب خواهند شد.
اکبریان در پاسخ به سوال دیگری درباره سهم استانهای مختلف در این آزمون هم تصریح کرد: کل استانهای کشور در این آزمون سهمی از استخدام دارند و استانی نداریم که وارد این فرایند استخدامی نشده باشد.
وی اظهارکرد: در آزمون امسال، رشته بهداشت و درمان تعداد شرکت کننده بیشتری داشت و طبعا افراد در این رسته تخصصی، بیشتر جذب سازمان تامین اجتماعی خواهند شد.

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.