فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

طراحی وب سایت

طراحی سایت امروزه یک هنر میباشد که آمیخته از خلاقیت ، مهندسی و تکنولوژی‌های پیشرفته است.هنگامی که یک وب سایت طراحی میگردد باید موارد زیادی در آن رعایت شود از طراحی گرافیکی ، ایجاد رنگ و هارمونی مناسب گرفته تا به روز بودن تکنولوژی.وب سایت شما ویترین کسب و کار شماست.

چنانچه ویترین شما زیبا نباشد مخاطب را جذب نخواهد نمود و به کسب و کار شما اعتماد نخواهد کرد.همچنین با توجه به همه گیر شدن مخاطبان اینترنتی علاوه به زیبا بودن نیاز است وب سایت شما تحمل و ظرفیت پذیرش افراد زیادی به صورت همزمان را داشته باشد و سرعت صفحات آن کند نباشد.

طراحی وب سایت

به طور کلی حس خوبی به کاربر بدهد و از بودن در فضای وب سایت کسب و کار شما لذت ببرد.چالشی که مدیران و صاحبان کسب و کار برای داشتن یک وب سایت زیبا و کارآمد دارند موارد زیر است:

1- داشتن ظاهری زیبا و چشم نواز

2- اجرای بدون مشکل و عیب و ایراد

3- بارگذاری اطلاعات و تولید محتوا

4- ظرفیت بالای کاربران در وب سایت

5- داشتن سرعت لود پایین

6- بهینه بودن برای موتورهای جستجو(seo)

 داشتن ظاهری زیبا و چشم نواز

خوشبختانه تیم شرکت 4WEB با دارا بودن مجرب ترین طراحان که هنرمندانه رابط کاربری وب سایت شما را طراحی می‌نمایند و قبل از اجرا و کد نویسی پروژه فایل قابل اجرایی وب سایت را در اختیار شما قرار میدهند.

به گونه‌ای که کلیه ظاهر سایت خود را قبل از تبدیل شدن به کد نویسی مشاهده خواهید نمود.که این فایل قابل اجراست ، به طور مثال میتوانید با کلیک کردن به روی یک دکمه اتفاقی که قرار است اتفاق بیفتد را مشاهده مینمایید.

وب سایت

اجرای بدون مشکل و عیب و ایراد

تیم 4WEB با دارا بودن تجربه بسیار زیاد و ارزشمند در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل این تضمین را میدهد که وب سایت بدون کوچک ترین ایراد و مشکلی ایجاد و راه‌اندازی شود.

بارگذاری اطلاعات و تولید محتوا

بهترین وب سایت‌های ایجاد شده که در فضای مجازی میبینید اگر از نظر محتوا حرفی برای گفتن نداشته باشند حتما شکست خواهند خورد و به نتیجه نخواهند رسید.داشتن محتوای مناسب همه چیز وب سایت شماست(CONTENT IS KING) و محتوا اول و آخر را میزند.

خوشبختانه تیم 4WEB با دارا بودن کارشناسان خبره تولید محتوا و امکانات بسیار زیاد مانند مانیتور تاچ،دوربین حرفه‌ای،امکانات فیلم برداری،تولید عکس و .... این نیاز شما را به طور کامل برآورده میکند.

ظرفیت تعداد بالای کاربرها در وب سایت

یک وب سایت هر چقدر هم که از نظر طراحی زیبا باشد ولی مسائل فنی در آن رعایت نشود و تحمل تعداد زیادی کاربر را نداشته باشد به هیچ وجه کاربردی نخواهد داشت و موجب آزار و اذیت کاربر در فضای وب سایت شما میشود.

خوشبختانه تیم 4WEB با دارا بودن کارشناسان خبره توانسته وب سایت های بزرگی با مخاطب بالا بسته به نیاز شما طراحی نمایدو هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

وب سایت
داشتن سرعت لود پایین

هر چقدر وب سایت شما زیبا و کارآمد باشد چناچه سرعت صفحات آن سریع نباشد حوصله‌ی کاربر سر میرود و صفحه‌ی وب سایت شما خارج میشود.طبق تجربه‌‌ای که در این سالها کسب نموده‌ایم کاربر وب سایت هایی که لود آنها بالاتر از 2 ثانیه است را نمی‌پسندند.

و به صورت ناخداگاه از کار کردن با آن خسته میشوند.تخصص تیم با تجربه‌ی 4WEB سرعت لود بالای صفحات وب سایت شماست.در ضمن شرکت 4WEB این سرعت را تضمین میکند.

بهینه بودن برای موتورهای جستوجو(seo)

روزانه 7 میلیارد سرچ در موتور جستوجوی گوگل صورت میگیرد و چنانچه کسب و کار شما در شماره 1 قرار بگیرد به طور قطع فروش شما افزایش خواهد یافت.موتور جستوجو بسیار الگوریتم پیچیده‌ای دارند ، به طور مثال موتور گوگل بیش از 250 فاکتور را برای نمایش اطلاعات در بالا مورد بررسی قرار میدهد.

که در این صورت هر لینکی که امتیاز بیشتری داشته باشد بالاتر قرار میگیرد و در اولین جایگاه در گوگل خود را جای میدهد.که در این زمینه تیم 4WEB مختصص ترین افراد را به کار گرفته است که کلمات مورد نظر شما را بدون کوچکترین دغدغه‌ای به اولین خط در گوگل تبدیل میکند.

سئو

طراحی سایت های متنوع با عملکرد بی نظیر

تمام شرکت های طراحی وب سایت بر این باور هستند که سایت هر شرکت یا برندی ، نمایانگر دیدگاه ، سلیقه و سیاست های آن شرکت یا برند میباشد . و با پیروی از همین باور طراحی های خود را انجام داده ایم که ماحصل این زحمات تیم 4WEB ، رضایت برند های معتبری میباشد که در حوزه فعالیت خودشان جزو برترین برندها و مجموعه ها میباشند. تلاش شبانه روزی ما این است که حضور شما درفضای اینترنت را متحول کنیم لذا با همکاری با ما نتیجه ای جز رسیدن به هدف و خواسته هایتان نخواهید دید.

اما نکته ای که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید نوع کسب و کار شما میباشد.در واقع میتوان گفت که طراحی وب سایت مورد نیاز شما به چند عامل بستگی دارد که در بخش بعدی به آن میپردازیم.

اولین موضوعی که باید به آن توجه کرد شناخت کاربران شماست . به این معنی که شما برای طراحی سایت خود ابتدا باید کاربرهای خود را آنالیز کنید تا نسبت به سطح کاربرهای خود وب سایت خود را طراحی کنید.

کاربران وب سایت

دومین موضوع استفاده‌ی راحت و آسوده کاربران از وب سایت شماست در واقع کاربر باید به راحتی در فضای وب سایت شما به محصول مورد نظر خود برسد و آن را خریداری کن در غیر این صورت کاربر از پیچیدگی فضای سایت شما خسته شده و آن را ترک خواهد کرد.

سومین موضوع جلوگیری از مشکلات احتمالی یا به اصطلاح ((باگ)) است که نباید ایجاد شود به این دلیل که باعث بی اعتمادی کاربر به وب سایت مجازی شما میشود و یا در مواقعی باعث شکایت از جانب کاربر به کسب و کار شما میشود.

تمام این عوامل مواردی هستند که باید به آنها توجه‌ی ویژه‌ای کرد و عدم توجه نکردن به اینها مسلما باعث ضعف و حتی شکست کسب و کار شما در فضای مجازی خواهد بود.

و اما تنوع وب سایت ها در فضای مجازی

 

سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی

سایت آموزشی

وب سایت آموزشی

سایت شرکتی

وب سایت شرکتی

سایت ارگانی

وب سایت ارگانی

وب سایت خدماتی

سایت نرم افزاری

وب سایت نرم افزاری

وب سایت‌ آموزشی

آموزش یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا  آموزش از راه دور فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزش آنلاین خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه ارائه دهد. 4WEB به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به انجام طراحی سایت کنید.

شما برای طراحی سایت آموزش ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه در این زمینه دارید. شرکت نرم افزاری 4WEB با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور ارائه مناسب ترین هزینه طراحی سایت آموزشی ، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را بگیرید.

با افزایش همه گیری بیماری کووید19 ، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری بودند.  اما چیزی نگذشت که  آموزش های مدارس و دانشگاه به صورت آنلاین آغاز شد . این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین نداشتند. اما تعطیلی مدارس برای موسساتی که دارای سیستم آموزش آنلاین بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها داشت.  با استفاده از طراحی سایت حرفه ای  آموزشی این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود. همچنین قادر خواهید بود که به افراد بیشتری در فواصل بسیار دور،خدمات آموزشی خود را ارائه نمایید.

سایت آموزشی
سایت آموزشی
سایت آموزشی
سایت آموزشی
نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.