فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

رشته شبکه و نرم افزار هنرستان

شبکه و نرم افزار

رشته شبکه و نرم افزار یک رشته جدید و رو به توسعه است و دانش آموزانی که این رشته را انتخاب می کنند بهتر است از قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را داشته باشند. در زندگی کنونی ما که رایانه حرف اول را در تمام داستگاه ها و تکنولوژی ها به صورت مستقم و غیر مستقیم می زند سبب شده است که این رشته از اهمیت خاصی برخوردار شود.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنید باید انسان ماجراجو و فعالی باشید و همه روز برای پیشرفت در این رشته و کسب تجربه ها و اطلاعات بیشتر آماده باشید.

تحصیل در رشته شبکه و نرم افزار هنرستان

رشته شبکه و نرم افزار یکی از رشته های هنرستان است که امروزه با استفاده زیاد از رایانه در ادارات و سازمان ها و شهرهای بزرگ و کوچک این رشته از اهمیت خاصی برخوردار شده است. به همین علت رشته شبکه و نرم افزار یکی از رشته های پرطرفدار در بین دختران و پسران هنرستانی است. این رشته در سال های گذشته با عنوان کامپیوتر در هنرستان های شناخته می شد ولی با تغییر نظام آموزشی با عنوان جدید شبکه و نرم افزار رایانه یکی از بهترین انتخاب ها برای دانش آموزهای دختر و پسری را که قصد رفتن به هنرستان را دارند می باشد. این رشته شامل درس های عمومی، تخصصی و کارگاهی است. برای موفقیت در این رشته باید خیلی فعال و به روز باشید زیرا پیشرفت علم در این رشته نسبت به سایر رشته ها بیشتر است.

مهندس شبکه و نرم افزار کیست؟

رشته شبکه و نرم افزار

کارشناس شبکه، شبکه های کامپیوتری گسترده و محلی را ایجاد و پشتیبانی می کند. محدوده کار کارشناس شبکه می تواند یک طبقه از یک ساختمان و یا چندین کشور بوده و برای این کار از تکنولوژی های مختلف از جمله فیبرهای نوری استفاده می کند. کارشناس شبکه باید مهارت سازمان دهی و فناوری اطلاعات خوبی داشته باشد تا بتواند مشکلات فنی را

واضح و مشخص برای افراد شرح دهد و مشکلات را حل کند.

کارشناس شبکه معمولا در بخش انفورماتیک سازمان ها استخدام می شود و بر شبکه آن سازمان نظارت دارد. برخی دیگر از کارشناسان شبکه برای خود به صورت پروژه ای کار می کنند.

وظایف کارشناس شبکه و نرم افزار چیست؟

راه اندازی نرم افزارها و سخت افزارهای جدید به منظور راه اندازی شبکه و یا ارتقا عملکرد و کارایی آن.

ایجاد حساب کاربری، تعیین حیطه دسترسی و کلمه عبور برای کاربرانی که در محیط شبکه از امکانات آن استفاده می کنند.

شناسایی عیب های شبکه و رفع آن.

نظارت و مدیریت روزانه بر نحوه استفاده از شبکه.

برنامه ریزی و استفاده از تکنولوژی جدید به منظور افزایش کارایی شبکه تحت کنترل یا بررسی و افزایش قابلیت های آن برای استفاده کاربران.

و ...

آینده شغلی رشته شبکه و نرم افزار

آینده شغلی

منابع و ضرایب دروس کنکور

منابع و ضرایب
نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها