فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

اجاره استودیو آموزشی

ما در استودیو آموزشی چهارخونه فیلم های آموزشی و محتوای آموزشی شما را با بهترین شکل و با بهترین کیفیت آماده کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. امکانات بسیار خوب و پیشرفته این استودیو این امکان را فراهم کرده است تا محتواهای آموزشی شما عزیزان با بهترین حالت ممکن در دسترس مخاطبان قرار گیرد. صدابرداری بسیار عالی، کیفیت بالا، نورپردازی مناسب، مانیتور هوشمند از امکاناتی هستند که این استودیو را از متمایز کرده است.

استودیو آموزشی

مزایای استفاده از فیلم های آموزشی

در حال حاضر نداشتن زمان کافی و کمبود وقت و زمان هر روزه کاربران بیشتری را به سمت آموزش های مجازی و کلاس های آنلاین و آفلاین سوق می دهد. و از مزایای این آموزش ها این است که شما با یک باز تهیه کردن فیلم آموزشی می توانید مخاطبان بسیار زیادی را جذب کنید و این آموزش ها را در اختیار آنها قرار دهید.

امکانات استودیو مجهز چهارخونه

استودیوی چهارخونه همراه و مشاور شما در تهیه و تولید محتواهای آموزشی و فیلم های آموزشی و کلاس های آنلاین می باشد. در این قسمت میخواهیم تمامی امکاناتی که در استودیوی چهارخونه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد را خدمت شما معرفی کنیم.

تخته هوشمند استودیو چهارخونه

تخته هوشمند

در استودیوی چهارخونه برای تهیه فیلم های آموزشی از تخته هوشمند استفاده شده است که باعث سهولت در استفاده و کیفیت بالا می شود. و به کار سرعت می بخشد در این تخته های هوشمند می توان از اسلاید های مختلف برای تدریس استفاده کرد و امکان مدیریت اسلاید ها وجود دارد و امکان پخش اسلاید ها به صورت همزمان در دو مانیتور برای استاد نیز وجود دارد.

دوربین Full HD 

در استودیوی چهارخونه برای تهیه فیلم های آموزشی و تولید محتواهای با کیفیت از دوربین Full HD که کیفیت بسیار بالایی دارند استفاده می شود که در کیفیت هرچه بیشتر فیلم های آموزشی تأثیر به سزایی دارد.

فیلم برداری
نورپردازی

نورپردازی

در این استودیو در طی تهیه فیلم های آموزشی و کلاس های آنلاین نور مناسب فیلم برداری مورد استفاده قرار می گیرد که از دیگر عوامل کیفیت کار به حساب می آید که در این استودیو به آن نیز توجه شده است.

کیفیت صدابرداری بالا

صدا در فیلم آموزشی یا کلاس های آنلاین بسیار مهم است زیرا اگر از صدابرداری مناسب در حین فیلم برداری استفاده نشود به دلیل گنگ بودن صدا فیلم آموزشی کیفیت پایینی پیدا کرده و قابل استفاده نمی باشد. از این لحاظ نیز استودیو چهارخونه از صدابرداری بسیار مناسبی جهت تهیه فیلم های آموزشی استفاده کرده است.

امکان ادیت کردن فیلم ها

پس از پایان کار فیلم برداری تیم چهارخونه با استفاده از کادر مجرب کار ادیت فیلم های آموزشی را نیز برای شما به عهده خواهد گرفت در این قسمت شما امکان بریدن یا کم کردن بخش هایی از فیلم را دارید یا حتی می توانید یک جمله یا شماره تلفن، آدرس سایت را در تمامی یا قسمت هایی از فیلم به صورت زیرنویس داشته باشید و در نهایت می توانید فیلم ادیت شده را با خروجی مناسب یا حجم کم برای آپلود کردن در اختیار داشته باشید.

همچنین امکان استفاده از اسلاید های مختلف و مدیریت اسلاید ها، طراحی پاورپوینت جهت تولید محتوای آموزشی، تبدیل کردن فیلم های آموزشی به فرمت دلخواه شما و ... توسط تیم چهارخونه برای شما عزیزان انجام شده است همچنین تیم چهارخونه در استودیوی خود با عایق کردن تمامی قسمت ها سعی در بالابردن کیفیت فیلم ها کرده است تا از هرگونه صدای اضافی در فیلم جلوگیری شود.

نمونه فیلم های آموزشی
فیلم آموزشی طراحی وب
فیلم آموزشی کابل کشی و سیم پیچی ماشین های الکتریکی
فیلم آموزشی حسابداری حقوق و دستمزد
فیلم آموزشی نصب و نگهداری تجهیزات شبکه

تیم حرفه ای چهارخونه از ابتدا تا انتها همراه و مشاور شما در این مسیر است و شما می توانید با خیالی راحت تمامی کارها را به ما بسپارید و خروجی را با بهترین کیفیت از ما بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09126200026 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

موفق و پیروز و سربلند باشید

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها