فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان
کتاب نکته به نکته عمومی استخدامی-هوش و توانمندی های عمومی

در کتاب نکته به نکته دروس عمومی استخدامی درس هوش و توانمندی های عمومی به صورت تشریحی آموزش داده شده است. سوالات آزمون استخدامی در این مبحث بر اساس کتاب‌های هوش و توانمندی های عمومی دانشگاهی طرح می‌شوند و جنبۀ عمومی و پایه دارند. به همین علت در کتاب نکته به نکته دروس عمومی آزمون استخدامی نیز مباحث عمومی هوش و توانمندی های عمومی در قالب سه فصل به صورت تشریحی آموزش داده شده‌اند که به ترتیب زیر هستند:

1- هوش ریاضی ـ منطقی

2- هوش کلامی ـ ادبی

3- هوش تصویری

در تمامی این فصول علاوه بر آموزش تشریحی مباحث، تعدادی تست نمونه ارائه شده که راه‌حل آنها نیز به صورت تشریحی آورده شده‌اند. بدین ترتیب در کتاب نکته به نکته آزمون استخدامی همۀ درس‌ها با توضیح کافی و تست‌های نمونه، شرایط یادگیری را برای متقاضی آزمون استخدامی فراهم نموده‌اند.

تمامی این مباحث همگی در کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی آزمون استخدامی به صورت تست وجود دارد که شما داوطلب گرامی میتوانید از طریق لینک زیر (بر روی تصویر کلیک کنید) این کتاب را تهیه فرمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر از مباحث دروس عمومی آزمون استخدامی میتوایند به لینک زیر مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درس هوش و توانمندی های عمومی و مطالب این درس در کتاب سوالات طبقه‌بندی شده دروس عمومی آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید.

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها