فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

مصاحبۀ استخدامی مشاغل مختلف

هر شغل و حرفۀ تخصصی منابع خصوص به خود را برای مصاحبۀ استخدامی دارد. در این صفحه به سراغ حوزه‌های مختلف می‌رویم و منابع متداول برای مصحبۀ استخدامی در آنها را بررسی و معرفی می‌کنیم.

 

آموزش و پرورش

در جلسات مصاحبۀ حضوری آموزش و پرورش در درجۀ اول سوالات متداول در سازمان‌های دولتی را داریم که شامل بر مباحث احکام، سیاست روز و اطلاعات عمومی است و همگی در کتاب مصاحبۀ حضوری آزمون استخدامی مورد بحث قرار گرفته‌اند.

علاوه بر آن برای استخدام در آموزش و پرورش در تمامی سطوح ابتدایی، دبیرستان و هنرستان دو منبع مشخص تخصصی داریم که مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو منبع، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین ساحت‌های ششگانۀ تعلیم و تربیت هستند.

برای دریافت فایل الکترونیک "سند تحول بنیادین آموزش و پرورش" اینجا کلیک کنید.

برای دریافت  فایل الکترونیک " ساحت‌های ششگانۀ تعلیم و تربیت" اینجا کلیک کنید.

 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

طی ماه‌های اخیر، مسئولین متعددی در وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند که این وزارتخانه تصمیم به برگزاری آزمون استخدامی در انتهای سال جاری (1401) دارد و مجموعاً 100 هزار نفر در مشاغل مختلف در حوزۀ بهداشت استخدام خواهند شد. در این بین پرستاران با استخدام بیش از 30 هزار نفر بیشترین سهم را دارند.

در آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای کلیۀ مشاغل، سوالات عمومی خواهیم داشت که برای آمادگی می‌توانید از کتاب‌های عمومی استخدامی که شامل کتاب تست و همچنین کتاب تشریحی است استفاده نمایید. در مباحث تخصصی نیز بسته به شغل مورد تقاضایتان باید از کتاب‌های تخصصی موجود در بازار کتاب استفاده نمایید.

در بخش مصاحبۀ حضوری نیز که در صورت قبولی در آزمون کتبی به آن دعوت می‌شوید، موضوعات اصلی مورد پرسش، مباحث احکام، سیاسی و اطلاعات عمومی هستند که همگی در کتاب مصاحبۀ حضوری آزمون استخدامی مطرح شده و نمونه سوالات نیز آورده شده اند.

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها