فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

ثبت نام آزمون استخدامی

از سال 93 تاکنون دستگاه های اجرایی کشور اعم از وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان هواشناسی ، مرکز آمار ایران ، مرکز انتقال خون ایران ، سازمان بهزیستی و به طور کلیه وزارتخانه ها ، موسسات دولتی و سازمان ها جهت تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد خود ، آزمونی مشترک و فراگیر تحت عنوان " آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور " برگزار می کنند . داوطلبان و متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست دفترچه ثبت نام آزمون دستگاه های اجراییرا به دقت مطالعه نموده سپس جهت تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400مراجعه نماید . این آزموندر سال ۱۴۰۰ برای نهمین سال پیاپی برگزار می شود . لذا در ادامه این مقاله نکاتی چون شرایط ، زمان ، نحوه و لینک ثبت نام آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 را ارائه دهیم .

57

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

با اعلام سازمان سنجش و بر خلاف روال سال های اخیرثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در بیستم شهریور ماه انجام خواهد شد . با استناد به اظهارات برخی از مسئولین در خصوص مهلت ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی 99 دفترچه ثبت نام این آزمون نیز در تاریخ 20 شهریور منتشر خواهد شد . هم چنین فرصت مجدد نام نویسی این آزمون از تاریخ 1 مهر آغاز شده و تا 4 مهر ماه ادامه دارد .

سازمان سنجش با برگزاری آزمون مجزایی تحت عنوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ اقدام به استخدام علاقمندان به ارگان های مختلف اعم از سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان شیلات ایران ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان هواشناسی ، مرکز آمار ایران ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت امور خارجه ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت نیرو و ... می کند . علاقه مندان به شرکت در این آزمون استخدامی می بایست در زمان ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را پشت سر گذارند . طبق روال سالیان گذشته مهلت در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ از طریق اخبار و اطلاعیه های سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان رسیده و امکان تکمیل فرم اینترنتی را برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام فراهم می کند . به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از این بازه زمانی در ادامه این مقاله به بررسی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و تمدید آن پرداخته شده است تا متقاضیان استخدام به دلیل عدم آگاهی ، از این فرصت استخدامی جا نمانند .

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 :

متقاضیان می بایست با آماده نمودن  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در زمان اعلام شده به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند . برای جلوگیری از بروز خطای احتمالی در زمان ثبت نام به داوطلبان توصیه می شود مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  و فرم پیش نویس ثبت نام را که در انتهای دفترچه ثبت نام آمده است تکمیل نمایید تا بتوانید ثبت نام خود را به بهترین نحو ، بدون فوت وقت و با دقت بالا انجام دهید . فرم پیش نویس ثبت نام دقیقا همانند فرم ثبت نام است که پس از مراجعه به سایت مشاهده می کنید و اطلاعاتی همچون اطلاعاتی فردی و شناسنامه ای ، اطلاعات تحصیلی ، اطلاعات محل سکونت و اطلاعات شغل محل انتخابی را از شما درخواست می کند .

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99

همانطور که پیش از این اشاره شده است ، مجری ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 99 نیز مانند دوره های پیشین ، سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد . داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۹ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی سال جاری باید مدارک و اطلاعات خود را آماده کرده و به صورت دقیق تمامی اطلاعات را در فرم ثبت نام وارد کرده و یا مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری کنند . این دسته از داوطلبان مانند تمام دوره های قبلی باید سریال ثبت نام را با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، دریافت کنند .

متقاضیان پس از دریافت شماره سریال می توانند وارد صفحه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ شده و تک تک بند های فرم نام نویسی را تکمیل کنند . در ادامه مهم ترین مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ارائه شده است .

58

1 - فایل عکس 3*4 داوطلب

2 - اطلاعات فردی مانند نام ، نام خانوادگی ، نام پدر

3 - اطلاعات شناسایی مانند کد ملی ، شماره شناسنامه و جنسیت

4 - اطلاعات مربوط به نظام وظیفه ( داوطلبان آقا )

5 - اطلاعات مربوط به سهمیه ایثارگران ( در صورت تقاضا برای استفاده از سهمیه )

6 - اطلاعات شغلی مانند نوع سازمان ، سابقه ، نوع قرارداد و ...

7 - اطلاعات تحصیلی مانند رشته ، مقطع ، تاریخ فارغ التحصیلی

8 - اطلاعات محل سکونت مانند استان ، شهر ، آدرس دقیق و ...

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ ، می بایست نخست رشته های تحصیلی مورد پذیرش ( مدارک تحصیلی ) و رشته های شغلی ارائه شده در آزمون را بررسی کرده و سپس برای این آزمون نام نویسی کنند . در ادامه لیست رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ارائه شده است . هم چنین به داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و علاقه مند به اشتغال در ارگان های دولتی ، توصیه می شود علاوه بر آزمون استخدامی سازمان های دولتی سال ۹۹ ، برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 99 نیز نام نویسی کنند .

ممکن است حین ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و یا پس از اتمام آن ، برخی از داوطلبان متوجه شوند که اطلاعاتی را در فرم ثبت نام خود اشتباه وارد کردند . از آنجا که صحت اطلاعات ثبت نامی از اهمیت بالایی برخوردار است ، سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان امکانی را فراهم کرده تا در دو مرحله ثبت نام ، تمدید مهلت ثبت نام بتوانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود ، وارد سایت سازمان سنجش شده و اطلاعات اشتباه مندرج در فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند .

مواد آزمون

به هر يك از داوطلبان، يك دفترچه سوال عمومی و يك دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد. كليه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزين های با ضريب يك (1) براي سوالات حيطه عمومی و ضريب دو (2) برای سوالات حيطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، يك پاسخ صحيح حذف خواهد شد.

الف) مواد آزمون عمومی:

به شرح زير تعيين ميشود:
فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL )
رياضی و آمار مقدماتی
زبان و ادبيات فارسی
معارف اسلامی
زبان انگليسی - عمومی
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
هوش و توانمندی های عمومی
تبصره: اقليت های دينی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران، از پاسخگويی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در اينصورت، نمره مكتسبه اين داوطلبان، براساس مجموع ترازشده ساير سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی:

سوالهای حيطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت های تخصصی متناسب با رشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در جدول شماره 1 صفحات 12 تا 23 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی كشور سال 1399 مشخص شده است.

منبع کمک آموزشی برای دروس عمومی آزمون استخدامی

کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی آزمون استخدامی شامل :

big circle ویژه ‌داوطلبان ‌آزمون ‌استخدامی‌ برای ‌دستگاه‌های اجرایی ، بانک‌ها ، آموزش و پرورش ، سازمان ها ، ادارات و ...

big circle مجموعه سوالات چهارگزینه ای میکرو طبقه بندی شده کلیه دروس

big circle سوالات آزمون استخدامی سال های گذشته 

big circle به همراه سوالات آزمون استخدامی سال 99

big circle پاسخنامه کاملا تشریحی

اين مجموعه شامل سؤالات دروس عمومی آزمونهای استخدامی دستگاه های اجرایی به همراه پاسخنامه کاملاً تشریحی است. ویژگی های این کتاب به شرح زیر است:

1) سؤالات ادوار گذشته آزمون های استخدامی در این کتاب قرار گرفته است و همیشه بهترین منبع برای هر آزمونی سؤالات سال های گذشته آن میباشد.

2) سؤالات به صورت طبقه بندی شده در این کتاب قرار داده شده است. طبقه بندی موضوعی سؤالات باعث میشود که خواننده کتاب درک بهتری از نحوه طراحی سؤالات آزمونها داشته باشد.

3) به منظور تکمیل کتاب، سؤالات تستی آزمون های دیگر نیز به بسیاری از فصول اضافه شده است و در نتیجه داوطلبان به یک بانک کامل سؤالات دسترسی دارند.

4) سؤالات آزمون دی ماه 1399 دستگاه های اجرایی نیز در این کتاب موجود است.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که طبق دفترچه کنکور سال 1399 ضریب کلیه دروس تخصصی و عمومی، یک  یباشد و ارزش وزنی دروس عمومی ( 40 درصد) و دروس تخصصی ( 60 درصد) محاسبه می شود. همچنین پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش براساس مجموع نمره کل نهایی آنان با ارزش وزنی ( 70 درصد) برای آزمون های کتبی (عمومی و تخصصی) و ارزش وزنی (30 درصد) برای مصاحبه خواهد بود.

دروس عمومی آزمون استخدامی
نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها