فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

پرسش های متداول شبکه و نرم افزار رایانه دوازدهم

در این پایه دانش آموزان  این رشته دو درس کارگاهی نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار و تجارت الکترونیک و امنیت شبکه، که در مجموع ۱۶ واحد می باشند، همچنین درس تخصصی کارآموزی را هم باید در این پایه  که بسیار واحد مهمی است بگذرانند. مهم بودن این واحدهای کارگاهی در این است که دانش آموزان پس از طی آن به تجربه و مهارت بالایی می رسند. همچنین یکسری توضیحات درباره این رشته در زیر می دهیم:

پرسش های متداول شبکه و نرم افزار رایانه دوازدهم
پرسش های متداول شبکه و نرم افزار رایانه دوازدهم
پرسش های متداول شبکه و نرم افزار رایانه دوازدهم

1-  در مقطع کاردانی برای رشته شبکه و نرم افزار رایانه، گرایش های نرم افزار کامپیوتر، سخت افزار کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد که هر داوطلب بر اساس رتبه قبولی و علاقه خود، گرایش مورد نظرش را انتخاب می کند.

 

 

2- برنامه نویسی یکی از شغل های پر درآمد در دنیا محسوب می شود و در کشور ایران هم اگر یک برنامه نویس در کارش حرفه ای باشد، درآمد خوبی خواهد داشت.همچنین به دلیل پیشرفت روز به روز تکنولوژی، هر روز برای برنامه نویس ها یک بازار جدیدی به وجود می آید که اگر بتوانند خودشان را به روز کنند و همیشه در حال یادگیری باشند، از نظر شغل و درآمد وضعیت خوبی داشته باشند.

 

 

3- برای نمونه زمینه های شغلی این رشته شامل: مسئول کارگاه آموزش کامپیوتر، برنامه ساز سیستم های کامپیوتری، فعالیت در کارگاه سخت افزار، سرپرست سایت کامپیوتر، راهبر سیستمهای کاربردی کامپیوتر و ... می باشد که با توجه به علاقه و استعداد و توانایی هاتون می توانید در آنها مشغول به کار شوید. 

برخی از سوالات متداول بچه ها:

آیا برای برنامه نویسی و به طور کلی موفقیت در این رشته، زبان انگلیسی مون باید در سطح بالایی باشد؟

مسلما به دلیل اینکه بسیاری از منابع در سطح حرفه ای، به زبان انگلیسی می باشند و همچنین سایت هایی که اطلاعات برنامه نویسان موفق را قرار داده اند، به زبان انگلیسی است لذا اگر شما سطح زبانتون خوب باشه میتونید خیلی در این زمینه پیشرفت کنید. پس از الان به فکر زبانتون باشید و اگر در آن ضعیف هستید آن را تقویت کنید.

دروس عمومی و ضرایب موجود در این رشته برای کنکور فنی و حرفه ای چه درس هایی هستند؟

درس های زبان و ادبیات فارسی، عربی، فرهنگ و معارف اسلامی، زبان انگلیسی، ریاضیات، فیزیک و شیمی می باشد که به ترتیب ضرایب آنها 2، 1، 1.5، 1، 4، 2 و 2 می باشد.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
anahita
5 سال قبل

من از سايت چهار خونه كتاب تست شبكه نرم افزار خريدم ممكن اصلا تو كنكور از اين سوالا نياد؟