فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

فیلم آموزشی کتاب نکته به نکته و سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی کارشناسی به چاپ رسید.

imeni(مدیر)
دقیقه

امتیازبه این صفحه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
مهر 7, 1398
1354

نام استاد:imeni(مدیر)

جزئیات
نظرات کاربران

کتاب نکته به نکته و سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی کارشناسی به چاپ رسید.

کتاب کارشناسی

كتاب آموزش نکته به نکته و سوالات طبقه بندی شده عمومی مجموعه‌ای است از تشريح كامل مطالب كنكور عمومی به همراه سؤالات عمومی كارشناسی شامل ادبيات ـ انديشه اسلامی ـ زبان انگليسی از سال 75 تا 96 كه هر كدام باتوجه به نوع درس به طريق خاصی طبقه‌بندی شده است تا شامل همه‌ی مطالب درسی بوده و داوطلب احتیاج به هیچ گونه منبع دیگری نداشته باشد.

ادبيات:نحوه طبقه‌بندی درس ادبيات براساس موضوع می باشد تا داوطلب گرامی پس از مطالعه‌ی توضيحات اين كتاب ، با سوالاتی كه در همان زمينه طرح شده است آشنا شود و  نقاط ضعف خود در زمينه‌های مختلف ادبيات، اعم از درك مطلب ـ املاء ـ دستور زبان ـ تاريخ ادبيات ـ آرايه‌ها و … شناخته و جهت رفع آن اقدام نمايد. لازم به ذكر است كه منبع آزمون ادبيات كتاب متون ادب فارسی(مركز نشر دانشگاهی، ويراست سوم) و همچنين زبان و آيين‌نگارش(انتشارات سمت) می باشد.

انديشه اسلامی:منبع آزمون معارف كتابانديشه اسلامی(نشر معارف) می باشد كه اين كتاب در شش فصل مجزا تدوين شده است و در انتهای كتاب بخشی به عنوان «پيام آيات» ضميمه شده است كه در آن پيام آيات با توجه به علامت‌گذاری كليد واژه‌های آن بيان گرديده است.

زبان:باتوجه به عدم وجود يك منبع معين و پيوسته برای درس زبان انگليسی در كنكور كارشناسی مخصوصاً در بحث واژگان كه گستردگی آن بسيار زياد است و با در نظر گرفتن نوع طراحی سوالات در چند سال اخير و مفهومی شدن برخی سوالات، در اين كتاب سعی شده است تمام موارد اساسی به طور كامل بيان شوند و تست و توضيحات جامعی در چهار بخش مختلف شامل واژگان، گرامر، درك مطلب و cloze test به همراه پاسخنامه‌ی تشريحی داده شود. ضمناً در بخش گرامر ، علاوه بر پاسخ تشريحی هر سوال ، درسنامه‌ی جامعی برای يادگيری بهتر شما آورده شده تا به يادگيری شما در اين بخش كمك چشمگيری شود. در بخش واژگان نيز سعی بر اين بوده است كه با آوردن ترجمه‌ی كامل هر تست و گزينه‌ها ، گنجينه‌ی كاملی از معانی در اختيار شما قرار داده شود تا بتوانيد با پاسخ به هر تست دايره‌ی لغاتی خود را افزايش دهيد.

برای مطالعه 10 صفحه اول کتاب به صورت رایگان لطفا کلیک فرمایید.

برچسب ها

    روزبه یگانه روزبه یگانه پشتیبان فنی سایت
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    مطالب مرتبط کتاب نکته به نکته و سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی کارشناسی به چاپ رسید.