فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول گرافیک دوازدهم

در این پایه شما دانش آموزان اگر مشکل یا سوالی در رشته تون احساس می کنید باید در درس کارآموزی، آنها را برطرف کنید و مهارتتون را در این زمینه بالا ببرید چون در آخرین پایه هنرستان هستید و باید در این مقطع تمام تلاشتون رو بکنید. در زیر به موارد و نکاتی که به درد رشته تون میخوره اشاره میکنیم:

پرسش های متداول گرافیک دوازدهم
پرسش های متداول گرافیک دوازدهم

 1- دانش آموزان رشته گرافیک،برای موفقیت بیشتر باید روحیه اجتماعی خود را بالا ببرند زیرا به هنرجو کمک می کند تا با سلائق مختلف آشنا شود و برای استفاده کردن از رنگ ها و نمادهای مختلف در طرح ها، آنها را با توجه به شرایط هر فرد و یا اجتماع مرتبط با موضوع و طرح انتخاب کند.

 

 

2- علاوه بر درس خواندن و گذراندن دوره تحصیلی هنرستان، در کلاسها و دوره هایی که برای تسلط بر نرم افزارهای گرافیک وجود دارد شرکت نمائید. این کار به شما کمک می کند که راحت تر فکر خود را منتقل کنید و گرافیست موفق تری شوید.

 

 

3- دروس تخصصی که در پایه دوازدهم رشته گرافیک می گذرانید شامل کارگاه گرافیک، مبانی تصویرسازی، پایه و اصول صفحه آرایی، تاریخ هنر جهان، خط در گرافیک و کارآموزی می باشد.

برخی از سوالات متداول بچه ها:

در چه حوزه ها و زمینه هایی می توانیم مشغول به کار شویم؟

حوزه های شغلی زیاد و متنوعی در این رشته وجود دارد برای مثال: چاپ دستی چاپ روی پارچه، شیشه، چینی و ... . تهیه عکس های هنری و تبلیغاتی برای موسسات، صفحه آرایی در مطبوعات، کارهای گرافیکی با رایانه در موسسات و سازمان ها و... .

دروس عمومی که برای کنکور نیاز است بخوانیم کدامند و ضرایب آنها به چه نحوی است؟

زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف، زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و شیمی می باشد که ضرایب آنها به ترتیب 2، 1، 1.5، 1، 4، 2، 2 می باشد.

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها