فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

پرسش های متداول الکتروتکنیک دوازدهم

در ابتدا به یکسری نکاتی که برای موفق شدن در این رشته به شما کمک میکند، اشاره می کنیم و سپس بعد از آن به سوالات و مشکلاتی که شما دانش آموزان عزیز در زمینه درسی دارید پاسخ می دهیم:

پرسش های متداول الکتروتکنیک دوازدهم
پرسش های متداول الکتروتکنیک دوازدهم

 1- در سال دوازدهم با توجه به اینکه بعضی امتحان بعضی از دروس، به صورت نهایی برگزار می شود شما دانش آموزان عزیز باید از یکسری کتاب های کمکی مانند سوالات امتحانی سالهای گذشته که به صورت نهایی برگزار شده اند استفاده کنید.

 

 

2- دوره کارآموزی که باید در انتهای این سال تحصیلی که در آن هستید، بگذرانید بسیار مهم می باشد زیرا تمام نکاتی را که در طول سه سال فرا گرفته اید را در این دوره به صورت یکجا مرور کنید و اگر سوال یا مشکلی در قسمتی داشته باشید، در این دوره می توانید برطرف می کنید. سعی کنید در این دوره مهارت و تجربه لازم را فرا بگیرید که هر وقت خواستید وارد بازار کار شوید مشکلی نداشته باشید.

 

 

3- سال دوازدهم در رشته الکتروتکنیک درس های تخصصی مثل نصب و تنظیم تابلوهای برق فشار ضعیف، طراحی و اجرای رله های قابل برنامه ریزی، دانش فنی تخصصی این رشته را خواهید آموخت که از دروس اصلی و مهم این رشته می باشند.

برخی از سوالات متداول بچه ها:

چه درس هایی در این رشته نیاز به تمرین بیشتر دارد و سخت تر و مشکل تر است؟

اگر فردی درس خوان باشید، سرکلاس و کارگاه خوب به درس گوش دهید مشکلی در درس ها پیدا نمی کنید اما به طور کلی بعضی از دانش آموزان در یکسری دروس مثل مدارهای الکتریکی ، ماشین های الکتریکی ac و dc مشکل دارند . و شاید بتوان این دروس را جزو دروس مشکل و سخت این رشته نامید.

در کارگاه تکنولوژی و سیم پیچی چه کارهایی انجام می دهیم؟

در این کارگاه که به عنوان یک شغل پرطرفدار در آینده کاری شما است، از بستن سیم پیچ های کوچیک مثل ترانس ولتاژ شروع می شود تا سیم پیچی کولرها و قطعات بزرگتر. 

شما هم اگر سوالی در نحوه مطالعه، شیوه پاسخگویی به سوالات امتحانی و یا هر سوالی که در زمینه درسی دارین، می تونین از ما بپرسین. 

موفقیت شما آرزوی ماست

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها