فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

شاهکارهای معماری جهان

big circle خانه حلزونی

شاهکارهای معماری جهان

همه شما ممکن است در مورد زندگی داخل لاک حلزون کنجکاو باشید.و این خانه یک الهام واقعی از حلزون های زیبای گرمسیری می باشد.این خانه بزرگ به شکل حلزون در مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک واقع شده است که به وسیله Javier Sensosiain طراحی شده است.یک زوج جوان که از زندگی در خانه سنتی خود خسته شده بودند تصمیم گرفتند خانه ای را برای زندگی انتخاب کنند که بیشتر از طبیعت الهام گرفته باشد.این خانه در سال 2006 ساخته شده است.نمای این خانه با استفاده از مصالح سفید رنگ و صیقلی و یک دیوار پر از شیشه های  رنگارنگ می باشد که به داخل ساختمان افکتی شبیه به رنگین کمان می دهد.برخلاف ظاهرش این خانه خیلی مقاوم است و ضد زلزله ساخته شده است.

big circle بزرگترین آبشار سرپوشیده در بهترین فرودگاه شیشه ای جهان

شاهکارهای معماری جهان

بهترین فرودگاه جهان در آینده، یک سازه عظیم شیشه‌ای و فولادی است که در 10 طبقه احداث خواهد شد. فرودگاهJewel Changi سنگاپور سال 2014 بعنوان بهترین فرودگاه جهان معرفی شد؛ مسئولان قصد دارند با توسعه این فرودگاه، ظرفیت جابجایی مسافر را از 17.7 میلیون به 24 میلیون مسافر افزایش دهند.

big circle آسمانخراشی با پوشش مو مانند

شاهکارهای معماری جهان

محققان سوئدی طرح مفهومی آسمانخراشی را ارائه کرده‌اند که با پوشش مو مانند برای ذخیره‌سازی انرژی باد آراسته می‌شودمزارع بادی شهری یک چالش محسوب می‌شوند و یافتن محلی مناسب برای نصب توربین‌های بادی متداول که فضای زیادی را در برمی‌گیرند، بسیار دشوار است.

 

big circle تالارکنسرت والت دیزنی

شاهکارهای معماری جهان

تالار کنسرت والت دیزنی از معروف ترین تالارهای کنسرت در آمریکا می‌باشد که در خیابان گراند جنوبی شماره ۱۱۱در مرکز شهر لس‌آنجلس واقع شده و چهارمین سالن موسیقی لس آنجلس است. محدود شده توسط خیابان هوپ، خیابان گرند و خیابانهای اول و دوم. دارای ۲۲۶۵صندلی برای مردم است. این تالار میزبان دائمی ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان لس آنجلس است.

 

big circle خانه کج

شاهکارهای معماری جهان

این خانه  کمی غیر طبیعی به نظر می رسد یا شاید مثل یک نقاشی یا کارتون به نظر بیاید اما یک ساختمان واقعی است. این ساختمان در مرکز خرید رزیدنت در شهر سوپوت لهستان واقع شده است. زیر بنای این ساختمان 4000 متر مربع می باشد که توسط معمار لهستانیSzotynscy Zaleski  طراحی شده است. ساخت این بنا در سال ٢٠٠۴به پایان رسید.

 

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها