فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

big circle پایه نهم دوره اول متوسطه

برای مشاهده سوالات آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های دوره دوم تیزهوشان سراسر کشور 98-97 ، بر روی مستطیل زیر کلیک نمائید.

برای مشاهده پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های دوره‌ی دوم تیزهوشان سراسر کشور 98-97 ، بر روی مستطیل زیر کلیک نمائید.

برای مشاهده سوالات و پاسخنامه امتحانات هماهنگ شهر تهران سال‌های 95 و 96، بر روی درس مورد نظر خود بروید.

برای مشاهده سوالات آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های دوره دوم نمونه دولتی سراسر کشور 97-96  ، بر روی آن بروید.

سوالات این نوع آزمون‌ها از درس‌های پیام‌های آسمانی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی، انگلیسی، علوم تجربی، ریاضی طرح شده‌اند که شما برای قبولی در این آزمون‌ها، باید تسلط کاملی روی این دروس در پایه نهم داشته باشید.

در این قسمت سوالات نمونه دولتی را به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی در اختیار شما دانش‌آموزان عزیز پایه نهم قرار داده‌ایم که با حل کردن آن‌ها، بتوانید برای ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سال آینده آمادگی لازم را به دست آورید. 

برای مشاهده سوالات آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های دوره دوم تیزهوشان سراسر کشور 97-96  ، بر روی آن بروید.

پایه نهم

پایه نهم

پایه نهم دوره‌ی اول متوسطه شامل کتاب‌هایی چون فارسی، نگارش، ریاضی، علوم تجربی، عربی، پیام‌های آسمان، آموزش قرآن، مطالعات اجتماعی، انگلیسی 3، کتاب کار انگلیسی 3، فرهنگ و هنر، کار و فناوری، آمادگی دفاعی می‌باشد. که انتشارات چهارخونه کتابی با موضوع مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده‌ی امتحانی برای این پایه، با عنوان پیک آخر مطابق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی تألیف کرده است تا دانش آموزان عزیز به راحتی در امتحانات موفق شوند و نمرات درسی خود را افزایش دهند.

این انتشارات با تألیف کتاب‌های کار با محوریت قراردادن آموزش نکته به نکته دروس به همراه سوالات چهارگزینه‌ای، سعی در آموزش سرفصل‌های کتاب درسی کرده است تا دانش آموزان از هر نظر، مشکلی برای موفقیت در این مقطع تحصیلی نداشته باشند.

و همچنین برای دانش آموزانی که می‌خواهند برای سال بعد (پایه دهم) وارد مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان بشوند، کتابی با موضوع سوالات طبقه‌بندی شده‌ی آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان که منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی می‌باشد، گردآوری و تألیف شده است.

پایه نهم
نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها