فیلم آموزشی
آزمون استخدامی
مصاحبه با رتبه های برتر کنکور الکتروتکنیک
فیلم های آماده فروش هنرستان
فیلم آموزشی
کارنامه قبول شدگان
پیک آخر
آثار برگزیده هنرجویان
گالری تصاویر
معرفی هنرستان ها
معرفی دانشگاه ها
گالری تصاویر
فیلم آموزشی

مطالب برگزیده

سوالات کنکور هنرستان

برند های برتر

 شرکت گوگل

برند های برتر

شركت گوگل توسط 2 دانشجو دكترا در سال 1996 به نام‌هاي لري پيچ و سرگي برين تأسيس شد. اين دو بر روي يك موتور جستجو به نام Backrubكار مي‌كردند و پس از توسعه و اصلاح آن نامش را گوگل ناميدند. (گوگل در رياضي به معناي يك عدد 1 و صد تا صفر در جلوي آن است) به بدين معني است كه گوگل قصد دارد سرويس‌ها و اهداف و اطلاح‌رساني‌هايش را تا آن مقدار در وب گسترش دهد!

 شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت

شركت مايكروسافت: بزرگترين شركت توليد كننده نرم‌افزار در جهان است كه مركز آن در ايالات متحده در شهر ردموند قرار دارد اين شركت با درآمد ساليانه حدود 20 ميليارد دلار بزرگترين فروشنده نرم‌افزار در جهان است كه اغلب نرم‌افزارهايش در زمينه سيستم‌عامل و نرم‌افزارهاي اداري و ايكس باكس مي‌باشد.اين شركت در سال 1975 توسط بيل گيتس و پل آلن تأسيس شد و در ابتدا سيستم‌عامل DOSرا براي شركت IBMطراحي كردند و به تدريج با اصلاح آن شروع به طراحي سيستم‌عامل گرافيكي كردند كه آن را ويندوز ناميدند. اين شركت ابتدا ويندوز 3.1را در سال 92 عرضه كرد كه در عرض 2 ماه سه ميليون نسخه فروخت و در سال 95 ويندوز 95را ارائه داد كه در همان چهار روز اول يك ميليون نسخه فروش داشت.

شرکت اپل

شرکت اپل

شركت اپل در سال 1976 توسط استيو جايز و استفان وزنياك در دره سيليكون واقع در ايالت كاليفرنيا تأسيس شد كه در زمينه طراحي و ساخت لوازم الكترونيكي مصرفي و نرم‌افزار فعاليت مي‌كند. اين شركت‌ در ابتدا ريز رايانه‌هاي اَپل Iو اپل IIو اپل IIIو پس از آن مكينتاش را به بازار عرض كرد. از محصولات سخت افزاري اين شركت مي‌توان به آي پاد ـ آي مك ـ مك بوك و آي فون اشاره كرد. همچنين در زمينه نرم‌افزاري محصولاتي از قبيل آي تونز ـ آي لايف و سيستم عامل Macosمي‌باشد. 

نظرات

ارسال دیدگاه(نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها